Junior Assistent Inkoper

Je wordt de rechterhand van ons Inkoop team

 

Wat is vereist?

Wat krijg je?

Stel direct een vraag

Michael Waarts
HR Recruitment

Wie is Nedelko?

Nedelko is al meer dan 65 jaar importeur/distributeur van Elektrotechnische Materialen, Veiligheids- en codeersystemen, energie en interconnectie welke onderdeel uitmaken van onze divisie Techniek en Veiligheid. Daarnaast hebben wij onze afdeling Prolumia Ledverlichting. Binnen Nedelko werken meer dan 100 medewerkers bij vestigingen in Nederland, België, Duitsland en Tsjechië. Het hoofdkantoor en distributiecentrum zijn beide gevestigd in Barendrecht, Nederland. Ons klantenbestand bestaat voornamelijk uit (elektro)technische groothandels, installateurs, machinebouwers, kasten en paneelbouwers,  en de procesindustrie. Onze kracht zit niet alleen in een breed assortiment en snelle levering. We staat ook voor persoonlijk contact en duurzame relaties.

Wat ga je doen?

Ben jij op zoek naar een baan als junior Assistent Inkoper? Vind jij het daarnaast leuk om alles administratief te verwerken? Dan hebben wij hebben dé uitdaging voor jou!

Je wordt de rechterhand van ons Inkoop team. Samen met je collega’s streef je naar ambitieuze commerciële doelen en behaal je deze als team. In een omgeving met vriendelijke collega’s die altijd klaar staan om je te ondersteunen, krijg je de kans om jezelf te ontwikkelen en een succesvolle carrière op te bouwen.

· Verbeteren: zit in je DNA, je werpt een frisse blik op bestaande processen;

· Verandering: met deze frisse blik ben je de game changer die ons inkoop team nodig heeft;

· Ontwikkeling: Je bevind je in het begin van je loopbaan en zoekt naar kansen om de beste te worden in je vak;

· Kwaliteit: Met jouw scherpe blik zorg je ervoor dat elke inkoopopdracht foutloos wordt uitgevoerd. Jij houdt de kwaliteitsnormen hoog.

Taken

· Het ondersteunen van het inkoop team om afgesproken KPI’s te behalen;

· Plannen en monitoren van Inkoopprocessen;

· Verbeteringen doorvoeren bij inkoopwerkzaamheden en processen;

· Contact houden met leveranciers en interne stakeholders;

· Administratieve ondersteuning bij de organisatie van inkoopactiviteiten.

Profiel

· Je hebt eerder gewerkt in een inkoopomgeving en beschikt over administratieve en organisatorische skills;

· Je kunt binnen 30 minuten bij ons hoofdkantoor in Barendrecht zijn, is een Prè;

· Je werkt gedurende kantooruren.

  • Focus on customer success: Jij zorgt ervoor dat je continu op de hoogte blijft van het gamma van onze leveranciers. Je signaleert trends en kansen en vertaalt dit een opportunity’s voor de klant; 
  • Win as a team: Je werkt samen met een multidisciplinair team van o.a. data analisten, financials, marketeers en verkopers om zo het optimale resultaat te behalen. 
  • Aim high and deliver: Wij willen de Category Leader van de gehele Benelux (Midden Europa) worden. 
  • Make it beter: Je bent continu bezig om het inkoopproces te verbeteren, en de inkoopcondities te maximaliseren. 

Wie ben jij?

Je bent proactief en beschikt over goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden in de Nederlandse – en Engelse taal. Je staat stevig in je schoenen en stressbestendig. Je werkt toe naar het (project) resultaat en hebt daarbij oog voor kwaliteit. Hierbij zoek je waar nodig samenwerking met collega’s, binnen en buiten jouw afdeling. Je bent in staat om zelfstandig te werken, staat met beide benen op de grond en houdt van aanpakken.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

Sollicitatieproces

Hoe gaat het sollicitatieproces bij Nedelko in zijn werk?

Vul het sollicitatieformulier in en verstuur! Wij waarderen je sollicitatie en doen ons best om binnen 48 uur te reageren op je sollicitatie.

Wij leren elkaar graag beter kennen tijdens een telefonische kennismaking. Is er van beide kanten een klik? Dan plannen we graag het eerste gesprek in.

Tijdens het eerste gesprek bespreken we de inhoud van de functie, maken we verder kennis met elkaar en zullen we ingaan op jouw competenties en je eerdere werkervaring. Na het eerste gesprek laten we je binnen 48 uur weten of we je willen uitnodigen voor een tweede gesprek.

Tijdens het tweede gesprek zullen we wat dieper ingaan op je competenties en ervaring. Vaak vragen we je om een opdracht voor te bereiden. Na het tweede gesprek laten we je binnen een week weten of we een derde gesprek met je willen aangaan (optioneel) of je een aanbieding willen doen

Zijn we beide enthousiast? Dan doen wij je graag een aanbod. Vervolgens plannen we een afspraak om het contract te tekenen. Hierna start jouw nieuwe uitdaging binnen Nedelko!

Vragen?

Neem contact op met:

Michael Waarts

HR Recruitment

Solliciteer direct

Solliciteer direct

Nedelko is al meer dan 60 jaar een vertrouwde partner en leverancier van elektrotechnische materialen, (intelligente) LED verlichting en energie- en veiligheidsoplossingen. Met ruim 100 medewerkers en vestigingen in Nederland, Duitsland, België en Tsjechië, voorzien wij de Europese (elektro)technische markt van de beste producten. Snel en vol overtuiging!

Nedelko is al meer dan 60 jaar een vertrouwde partner en leverancier van elektrotechnische materialen, (intelligente) LED verlichting en energie- en veiligheidsoplossingen. Met meer dan 100 medewerkers en vestigingen in Nederland, Duitsland, België en Tsjechië, voorzien wij de Europese (elektro)technische markt van de beste producten. Snel en vol overtuiging!

 

Het hoofdkantoor en distributiecentrum zijn beide gevestigd in Barendrecht. Onze kracht zit niet alleen in een breed assortiment en snelle levering. Persoonlijk contact en het opbouwen van duurzame relaties vinden wij net zo belangrijk. Onze technisch specialisten werken met passie aan mooie oplossingen.